Social icons

BEST TRAVEL MOMENTS 2016

12. prosince 2016
I když jsme se tento rok nehli z Evropy, i tak to bylo super a navštívili jsme spousty míst. Představte si, že jsem na nějaká místa zapomněla, což je docela hrozné. Vůbec jsem na blog nedala články z Londýna, Krakova a Palerma. Takže tady to je! Souhrn toho nejlepšího.
1. MOVING TO PORTUGAL
Přestěhovat se z Prahy bylo to nejlepší, ale taky to nejnutnější. Už jsem o tom psala TADY, není nic horšího než stagnace, rutina a komfortní zóna. I když jsem tady zatím jenom na rok a máme tady spousty problémů, bylo to to nejlepší rozhodnutí, co jsme mohli udělat. Udělejte ho taky a co nejrychleji. Není čas ztrácet čas.
2. TRIP TO ALGARVE
O tomto tripu se snad tady nemusím tolik rozepisovat a pokud jste propásli naše dobrodružství, můžete si to přečíst ZDE, ZDE a ZDE. Magazín ale ještě bohužel nemam. Snad brzo.
3. THIRD TRIP TO AMSTERDAM
Pokud čtete můj blog déle, tak víte, že Amsterdam je moje absolutní srdcovka. Tohle byl náš druhý trip a můj třetí na toto místo a plánuji to příští rok znovu. Není snad krásnějšího města. Miluji, miluji, miluji Amsterdam! Všechny články najdete TADY.
4. ALLAH-LAS IN BARCELONA
Tenhle rok jsme měli opět možnost navštívit spousty koncertů, Allah-Las jsem viděla dvakrát v Praze a právě v Barceloně, mam neuvěřitelný rauš pokaždé, když cestujeme buď do jiného města právě na koncert nebo máme štěstí a v tu dobu se zrovna koncert koná. 
5. BIRTHDAY GIFT PALERMO
Článek o Palermu ještě přijde! Mam strašně moc fotek a samozřejmě jsem na to během stěhování a objevování Lisabonu úplně zapomněla. Palermo se mi moc líbilo, rozhodně víc než Řím. To vám ale povím až v článku už brzy!
6. ROMANTIC KRAKOW
A úplně to samé platí o Krakově, takové malé, útulné, roztomilé městečko a moje první cesta do Polska a já článek vynechám. Určitě brzo, bude to takový malý flashback. 
7. BANKSY IN ROME
O téhle výstavě jsem psala TADY, když si vzpomenu na to utrpení a nervy, abychom se dostali dovnitř, tak vážně nevím, zda tu zmínku stojí. Ale protože to byl jeden z největších kulturních zážitků, co jsem tento rok měla, určitě tady musí být!
8. SUMMER FAMILY GETAWAY IN CZECH SWITZERLAND
A teď se dostávám snad k tomu nejlepšímu, co moc s cestováním za hranice nemá nic společného, ale já to sem zahrnu, jelikož České Švýcarsko je jedno z nejkrásnějších míst, co jsem kdy navštívila a já mam to štěstí, že tam máme chatu. Strávila jsem zde léto s rodinou a bylo to doopravdy neuvěřitelné. Děkuji.
Příští rok nás toho čeká hodně, od ledna musíme začít plánovat, jak finančně, tak časově. Rozhodujeme se mezi několika varianta a řeknu vám jedno, do Prahy se zatím vrátit nechystáme. Po Portugalsku přijde něco dalšího, co mi i teď zvedá adrenalin v krvi. Vím, že jsem s tím otravná, ale poslední dobou mi na sociálních sítích stále skáčou články o tom, co lidi nejvíce v životě litují. Nejčastější je cestování, doopravdy tam ta kabelka ze Zary není. Ono totiž místo takové kabelky máte v téhle době už i letenku. Život máte jen jeden, další rok je pryč a určitá rozhodnutí už nemůžete vrátit zpět. Ne každý si to může dovolit, chápu, ale věřte mi, pokud chcete, tak můžete. Jediné předsevzetí do příštího roku by mělo být cestování a okamžité kupování jízdenky či letenky. Mě taky nebavila práce, škola, život. Nejsem milionář, ale jednoho krásného dne jsem řekla dost a místo kupování hadrů, vrážim poslední peníze do letenek a věřte mi, do měsíce mam nula, nula nic. Ale kdo neriskuje, nic nezíská. A já už teď vím, že bude raději chudá jak kostelní myš, ale budu mít hlavu plnou vzpomínek, zážitků a nových přátelství.
Kam jste vyjeli vy? Máte nějaké speciální místo?


Okomentovat

Thank you for your lovely comments! :)