How I replaced everything with coconut oil

6/11/2015



Pár měsíců nazpět jsem četla zajímavý článek na stránkách fashionista.com, o tom, jak se blogerka rozhodla vyměnit veškeré kosmetické výrobky za kokosový olej. Článek najdete ZDE. Tak jsem si řekla, proč ne. Rozhodla jsem se ale zajít dál. O moc dál. Nejenom pár dní, ale už měsíce a nejenom kosmetické výrobky. 
Proč do toho jít?
1. Ušetříte mega ranec. 
2. Netrvá vám to hodinu, než se vším namatláte.
3. Jen a jen přírodní záležitost.
4. Vůně
5. Neuvěřitelné výsledky.
Proč ne?
1. Je to stále olej, že...
2. Vůně.

Pokud máte s pleťovými oleji již zkušenost, tak asi tušíte, co vás čeká. Pokud jste to nikdy nezkoušeli, tak se připravte na pořádnou mastnou prasečárnu. Po měsících vám to ale ani nepřijde.

Jak se dá kokosový olej použít?
1. Místo tělového mléka. Už jenom kvůli tomuhle byste s kokonáčem měli začít. Bude jak dětská prdelka. Doporučuji na noc, ráno po mastnotě ani stopa.

2. Místo pleťového krému. Pokud si ho vyloženě nenapatláte do očí, je to pohoda. Čekají vás mastnější vlasy, protože se vám během noci určitě na obličej něco chytne a přes den se vám pokožka bude více mastit, ale zase to není žádná tragédie. Za to vás čeká každé ráno svěží, narůžovělý ksichtík plný zdraví. Sice zázraky nedělá, nečekejte že vám vyžene hrůzy z čela, ale zaručeně udělá víc než nějaká srajda za dva litry.

3. Místo odličovadla. V životě jsem nebyla tak rychle odlíčená. Bere všechno a okamžitě. Pleť (samozřejmě) nevysuší a pokud se vám dostal do očí, doporučuji věrného pomocníka Jarischův roztok z lékárny. Kokonáč a Jarischův roztok jsou ta nejlepší dvojka na odlíčení! 

4. Místo bělidla na zuby a pasty. Abych to uvedla na pravou míru, já bych si zuby NIKDY bělit nenechala. Pro mě to jde do stejné škatulky jako umělé vlasy, nehty atd.. Prostě hnus fialovej (ale proti gustu). Každopádně tohle je pajáda, vážení. Nanáším kokonáč každý večer před spaním okolo zubů a jsem nadšená. Opět podotýkám, aby nikdo nečekal během jednoho dne zázraky, takhle to nefunguje a pokud ano, tak to obsahuje tunu chemie a nikdy to nebude trvalé. Proceduru aplikuji již měsíc a půl a zatím jsem se zbavila bolesti zubů, postupně odhalených krčků a krvácení dásní. Zoubky jsou vždy lesklejší a zdravější. K většímu bělení ale zatím nedošlo.

5. Maska na vlasy. Což asi všichni známe. Já ho používám i místo kondicionéru, nanesu před mytím vlasů a pak jenom spláchnu. To nejlepší, co můžete mít pro vaše vlasy.

6. Místo krému na ruce a chodidla. Platí zde to samé jako u bodu 1. :)

7. Místo očního krému. Pokud máte nervy z oceli, tak to dáte. Po jednom použití jsme s vrátila hezky zpátky k Hádkovi. Jednoduše přes něj nic nevidíte, ale jsem si jistá, že je na pokožku kolem očí výborný.

8. Místo opalovacího krému. Tak tady jsem se bála, to vám řeknu. V Budapešti jsme měli pěkný pažák a poslední den jsme strávili v termálních lázních. Kokonáč jsem nanesla pouze na nohy, protože tam se opaluji nejlépe, zbytek jsem neriskla. Jak jsem dopadla? Ruce, ramena a záda, kam jsem dala klasickou třicítku jsem si samozřejmě spálila fest a nohy šly okamžitě do hněda. Takže asi tak...

9. Vaření. Snažím se ho prorvat i u nás doma do kuchyně, ale to moc s Italem v kuchyni nejde. Nic jiného než olivový olej neexistuje. 

10. Místo různých prášků, vitamínů.. Beru toho po ránu docela dost, brzo se tady jistě objeví článek, ale dvě lžičky kokosového oleje denně je nutnost, kterou byste se měli naučit. Jeho blahodárné účinky jsou ještě větší uvnitř než z vnější. Například: Postupná energie, vyrovnává hladinu cukru v krvi, esenciální mastné kyseliny, vitamíny A, C a E, proti bakteriím a kvasinkám, pomáhá při redukci váhy a tak dále a tak dále.. 

Moje zkušenost:
Již jedu druhý měsíc s kokosovým olejem a nehodlám to měnit. Mam teď velké problémy s pletí a je to právě kokosový olej, co mi nejvíce pomáhá, několikrát do týdne si s ním čistím zuby i místo pasty a zbavila jsem se všech tělových krémů, protože už nic jiného nechci. Stejně tak jako na vlasy a pleť. Nebojte se mastného oblečení ani polštářů, olej se okamžitě vstřebává a doopravdy nic neumastí. Pouzy s vlasy je to horší. Na těle jsem s ním vyřešila veškeré nedostatky jako jsou ekzémy, pupínky a vyrážky. Hlavně nikde nemam suchou, poškozenou nebo iritovanou pokožku. Je také výborný po holení, depilaci a po opalování dokáže udělat s kůží zázraky. Jak jsem psala, na pleť k tomu potřebujete pouze Jarischův roztok asi za 80kč, olej vás vyjde na 150 (?) maximálně. Používám navíc ještě oční krém a momentálně přes den RYOR proti akné, ale to vidím jen krátkodobě. O tom třeba až příště. :)
Apeluji na vás na všechny, abyste se zbavili těch zbytečně drahých krémů a podobných sajrajtů, jde to tak levně a jednoduše! Aspoň to zkuste. Kupte si za ty peníze raději novou kabelku. Vždyť víte, že ta je vždycky třeba! Hezký den.

You Might Also Like

1 COOL COMMENTS

  1. hezky clanek, miluji kokosovy olej, na zuby je genialni, ale nenapadlo me jej primo na ne nanaset pred spanim, delam si pastu z par lzicek oleje, spetky sody, spetky kurkumy a je to skvela vec a zuby beli:)

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)