BEAUTY NEW IN #2

10/13/2014


Dobre rano, aby psani na blog bylo jeste horsi, nez uz je nyni, tak mi odesel pocitat. Pritel se vratil z ciziny, tudiz se muzeme zacit prat o jeden laptop, jelikoz na tabletu stale neumim zrovna dvakrat pracovat. 
Kazdopadne, vypada to, ze se ze me stava beauty bloggerka nez lifestyle nebo vlastne co jsem? 
Asi je zbytecne vam predstavovat Tangle Teezer, ale chtela bych vas upozornit na novou kolekci a paradni barvicky, ktery ted maji. Jsem to jenom ja nebo je jeho zivotnost doopravdy jeden rok? Jelikoz po roce u me vzdy ztrati jeho zazracne ucinky.
Pudr od Gabriella Salvete. Moje posledni dva pudry byly od Body Shop a Estée Lauder, tento za nejakych 80kc je nejlepsi, co jsem kdy mela. Recenze nikdy nelhaly a uz jiny nikdy nechci.
Pokud jste cetli moji posledni recenzi na make-up od YSL, tak jsem tvrdila, ze neni lepsiho. Stalo se, ze jsem si ho jednou zapomnela doma a musela jsem se maznout timto od Clinique, Superbalanced. Je uzasny, bohuzel smrdi mi jako barva na malovani, ale to neva. Kryje dokonale cely den, skoro ho necitim na obliceji, nasla jsem presne svoji barvu a podle me je jeste jemnejsi nez YSL. Jednoduse jde poznat, ze za kvalitu je lepsi si zaplatit.
Timto se dostavat k rozjasnovaci. Vybrat spravny rozjasnovac pro me bylo hrozne, tragedie nejvetsi, jediny konec jsem videla s vytrhanymi vlasy a pokusy o sebevrazdy. Ale ted vazne. Musim rict, ze co jsem v Praze, tak mam velky problem vyjit s lidmi. O tom ale nekdy jindy. Na Letnanech v Sephora jsem potkala uzasnou slecnu, ktera mi vyborne poradila. Dalsi den si me vzala do parady starsi pani, ktera ocividne nesnasi zakazniky a udelala semnou rychly proces. Dostala jsem totiz vynadano, jelikoz jsem spatne pochopila napisy, ze tri veci od Nars mate za cenu dvou. Ono to totiz platilo az nekdy nevim kdy a pani to taky nevedela, ale samozrejme to byla moje chyba a blbe otazky si clovek ma strcit nekam. No preci kdyz jsou vsude letaky na slevy, jak si muzete myslet, ze to plati zrovna ted? A to jsem si jeste dovolila se optat, zda mi stale plati vernostni karta a pani musela jit pet kroku k pocitaci a podivat se. No, jsem hrozna, ja vim.
Ale ted k Nars Copacabana Illuminator z rady Orgasm. Co vam mam povidat, je super. Samozrejme. Ta cena je pomerne silena, ale prej vydrzi dlouho. Staci doopravdy jenom malinko, jelikoz jinak se lesknete jak Lady Gaga na koncertu. Vybrala jsem si ten nejsvetlejsi, stribrny, lehce do ruzova, presne opak toho, co jsem chtela. Ale je doopravdy fajn, mam 30ml jako klasicke make-upy, staci ho malinko, vydrzi alespon pulku dne v praci. Vic jsem zatim nezkousela. Rozhodne ho zkuste, hodna slecna mi ho i silne doporucila radeji nez Benefit. Nars je i vetsi za lepsi cenu. Dostala jsem jeste 20% slevu od O2, tak pokud po nem taky touzite, bezte ted nebo si pockejte az nekdy prijde ta velka slava Nars 3za2. Hezky den!


You Might Also Like

1 COOL COMMENTS

  1. Clinique má výbornou kosmetiku a jestli říkáš, že velmi dobře kryje, tak by určitě vyhovoval i mě. Jen je na mě příliš drahý

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)