UN ROMANTICO A MILANO

9/03/2014


Nezapomeňte se podívat na Armani Hotel, kde najdete i květinářství, cukrářství a obchody Armani. Část nahoře je jeho osobní bejvák. 
Okamžitě poznáte, jak moc je Milán rozdílný od Říma. Méně lidí, menší město... Čisto, elegance a spousty holubů. Celkově je Milán klidnější a malebnější část Itálie. Všude samé obchody, až vám to oči nebudou pobírat. Centrum máte prošlé za tři hodky, pokud si dáte ale tour kolem obchodů, tak si k tomu přidejte pár navíc. Každý je jiný a dokonalý. Navštivte i obchodní domy jako la Rinascente, kde najdete úplně všechny značky a kolekce, například ty dětské jsou úžasné. Já se tam mazlila s Balenciagou nebo se cpala makronkama. A když vyjedete do nejvyššího patra, tak se můžete kochat výhledem na Duomo di Milano. Duomo vás hlavně překvapí svou velikostí. Je to doopravdy majestátná gotická stavba. My jsme nahoru nešli, můžete taky použít výtah. Bude vás to stát 7 a 10 euro. Hned vedle najdete známou Galleria Vittorio Emanuele II., kde mě upoutala více architektura než samotné obchody.
Milán jsem si doopravdy zamilovala, my jsme bydleli hned u Arco della Pace, u kterého najdete krásný park a Sforza Castel, pokud jste koukali na seriál The Borgias, tak jistě víte, o koho se jedná.
HAPPY HOUR
Pokud chcete zkusit doopravdy něco jako pravý Miláňan, tak musíte jít určitě na Happy Hour, protože toto je místo, kde vlastně happy hour vznikala. Každý na večer někam vyráží a zásadně se začne takto. 
Jak jsme psala, bydleli jsme u Arco della Pace a zde také najdete výborné bary na Happy Hour. Zaplatíte si 10e, máte drink a všechno, co sníte. Zníte to super, co? Taky že jo! Protože takovej jeden menší koktejl stojí v Miláně kolem 8 a 10 euro. 
Samozřejmě, musíte počítat, že taková typická Milánská žena si dá jeden talířek se sýrem, koktejl bez přidaného cukru a bude přítelovi povídat, jak počítá kalorie a on by si měl dávat pozor na břicho, již po druhém mini talířku. Byla tak dvakrát menší než já, jak dlouhá, tak široká, bylo jí kolem 40 a seděla vedle mě. Já, jako pořádná Češka, jsem si dělala komínek z talířů na stole, nakonec tiramisu, melouna a aby se neřeklo, tak jsem to zakápla nutelou. Kdyby tam totiž napochodovali vždycky takový dva řidiči náklaďáků jako já a Marco, tak by Happy Hour zavřeli. Přežrali jsme se neskutečně a na konec léta to zapili pořádnou dávkou Spritzu.
Doufám, že vaše léto bylo alespoň z půlky tak famózní, jako to moje!
Čekala jsem hodně dlouho, abych sem mohla dát tuto písničku a pojmenovat tak tento článek.

Sometimes we share more photos on my man's facebook page.
Photos by Marco and me 

You Might Also Like

4 COOL COMMENTS

  1. úplně jsi mne na Miláno nalákala

    ReplyDelete
  2. Aperitivo - Happy hour znám moc dobře - taky se vždy nehorázně nadlábnu jako správná Češka. Jinak hezký fotky :), Miláno mám ráda.

    ReplyDelete
  3. Krásne fotky, Miláno by som veru rada navštívila aj ja!:)

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)