TAORMINA

8/19/2014

travel italy taormina sicily

travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
travel italy taormina sicily
Taormina je malé městečko na Sicílii. Najdete zde krásnou pláž Isola Bella, která je bohužel ale až moc narvaná, můžete ji vidět z vrchu na fotce. Také zde najdete jedno z antických divadel, které jsme neviděli, jelikož tam probíhal naprosto hrozný koncert jedné italské zpěvačky. Takže si dokážete představit mé nadšení, kolikrát se sem ještě podívám? Městečko samotné je velmi malinké, připomíná Tropeu, ale ta je o něco hezčí a malebnější. 
Pokud vám přijdou nějaké fotky řekněme divné, je to z toho důvodu, že v blízké vesnici také najdete "rozkošnou" kavárnu-bar, kde je vše ve tvaru pánského náčiní. Například židle, kohoutky na vodu, držadla, sochy, nádobí atd... Nechtěla jsem být tolik turista, takže jsem vyfotila jenom něco málo. Jistě chápete, bylo mi studno. :)
Je mi moc líto, že se blogu nevěnuji více, ale vše doženu, hned jak naše letadlo sedne v Praze.  Do té doby ahoj, čau!
travel italy taormina sicily

Sometimes we share more photos on my man's facebook page.
Photos by Marco 


You Might Also Like

5 COOL COMMENTS

  1. Krásné fotky, vypadá to tam rozkošně a útulně :-) Ta kavárna-bar s pánským náčiním mě rozesmála ale je to dost nápadité :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. nádhera! ♥
    perko101.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. užasné fotky♥
    www.andreykab.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. krása :-)
    ach ta voda a malebné uličky

    ReplyDelete
  5. Líbí se mi to prostředí a zákoutí :))) Nádherné fotky, a jinak Ejnetko prosím tě, máš moc krásný blog, design prostě super :))) můžeš mi poradit jak jsi to udělala?:)))

    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)