THE WALL

6/02/2014


Musím říct, že focení outfitu se vůbec nezlepšuje. Stále nevím, jak se tvářit, stoupnout, co dělat a jak můžete vidět, ani se neumím upravit vlasy. Velice pomalu se učím s foťákem a různé úpravy fotek, ale snažím se. 
Nemůžu se dočkat léta, až konečně budu mít zase krásné pozadí pro fotky a celkově fotky budou o něčem jiném. PS: Když by se vám chtělo, můžete mi dát srdíčko ve Fashion-Challenge, TADY. :)
Ptám se stejně jako minule, co plánujete na léto? :)
Trousers: Zara; Bag: Furla; Watch: Casio; Shoes: H&M; Hat: H&M; Sunglasses: H&M

Photos by Marco 

You Might Also Like

9 COOL COMMENTS

  1. Ale nepovídej, krásná jsi;-) Ale vím o cem mluvíš, já navíc většinou fotím na stativ a to je teprve legrace:D
    Sluší Ti to, krásný outfit. :)

    ReplyDelete
  2. Krásne fotky, ja jednoducho milujem Tvoj štýl obliekania! :-)

    Pozývam na Butterfly GIVEAWAY

    ReplyDelete
  3. Cool look!

    Much Love, M
    http://blvckorsomething.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Kabelka je super :) A námořnický trička mám ráda, dají se podle mě skvěle kombinovat :)
    DAwardrobes

    ReplyDelete
  5. Super casual outfit, moc se mi to libi, jen jit na plaz ;) A kabela je super!

    ReplyDelete
  6. To tričko je boží, fakt že jo.
    A já taky neumím fotit outfity, proto to radši vůbec nedělám. Ty máš fotky povedený a sluší Ti to:-)

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)