BACK&PACK

6/23/2014


Už je to uděláno, už je to hotovo. Zkouškové mam za sebou, bakalář stále nejsem a ještě dlouho nebudu a prý neumim vůbec anglicky a to to studuji už nějaký ten pátek. Někde se to vždycky musí nějak pos*at. Italsky jsem se taky ještě nenaučila, ale zase se ze mě stává dobrý střelec v basketu. Léto je zase tady, sice ho budu trávit u moře, přesto už pod slunce bez padesátky nikdy nevylezu a s opalováním mam věčný konec. Po Erasmu jsem se nemohla dočkat domů, teď domů chodim s brekem, že už tu nechci žít. Přesto nevim, kam se upíchnu nebo co budu v budoucnu dělat. Na konci srpna, hned po návratu, se zase stěhujeme. Sice na chvilku, ale práci to dá. Moc dlouho vybírám a těžko se rozhoduju. Která rozhodnutí jsou v životě správná a která ne? A proč si pořád stoupám vedle toho hovínka na zdi? Hovínko k hovínku... 
T-shirt: Next; Jacket: H&M; Backpack: C&A; Sunglasses: H&M; Hat: H&M; Watch: Casio; Shoes: Converse

Photos by Marco 

You Might Also Like

12 COOL COMMENTS

  1. ten batůžek je super, mám ho taky :) Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  2. jéééé úžasný batůžek!:)

    ReplyDelete
  3. Great casual outfit! Love your backpack! :)

    Could you check out my blog and follow it on bloglovin? I will follow back!
    I have a new post everyday!

    Stay fancy!
    xxx Kelly-Louise

    http://fancysince1992.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. kraasa a ten klobuk k tomu pasuje ako uliaty:))

    ReplyDelete
  5. Super outfit, ruksak, klobúk aj sako sú úžasné! ♥ ♥
    The city of fashion

    ReplyDelete
  6. Tyjo, tak tento outfit se mi opravdu moc líbí :). Všechno to k sobě tak pěkně ladí, nejvíce se mi líbí ten batůžek a klobouček! :) ♥

    ReplyDelete
  7. Super outfit. Taký akurát na pohodový večer. A batoh je TOP :).

    ReplyDelete
  8. Máš krásný outfit, moc ti to sluší :-) Joo anglicky taky pořád úplně neumím a to studuji už pěkně dlouhou dobu a moje mamča je na angličtinu expert ale i přes to mě to prostě do hlavy nejde a dost mě o štve.
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Literally love this look and the backpack is super cute!

    x Lola I Austria

    www.introducingiamlola.blogspot.co.at

    ReplyDelete
  10. Ten baťoh je super, práve včera som uverejnila príspevok so šatami, ktoré sú baťohu hodne podobné! :-) Super, chválim! :)
    http://klaudiaduranova.blogspot.sk/

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)