WEEKEND OUTFIT

5/21/2014

#ejnet #outfit #blogger #fashioblogger #style #maxmara

#ejnet #outfit #blogger #fashioblogger #style #maxmara
#ejnet #outfit #blogger #fashioblogger #style #maxmara
#ejnet #outfit #blogger #fashioblogger #style #maxmara
#ejnet #outfit #blogger #fashioblogger #style #maxmara
Tenhle outfit je úplně obyčejný. Měla jsem ho na sobě v Českém Krumlově, kam jsme vyrazili kvůli nádhernému počasí minulý víkend. Pršelo od pátku do neděle.
Jediný výjimečný kousek, co na mně vidíte je tato nová bundička od Max Mara Weekend. Je samozřejmě nepromokavá a extrémně hřejivá. Hrozně jsem si ji oblíbila a dokud se neupeču, budu jít nosit.
Taky můžete vidět fotku s mým novým kamarádem, co jsem dostala od přítele. Prý jsem neskutečně nespolečenská poslední dobou, tak abych si měla s kým povídat... Říkám mu Rupert a doma to vypadá asi TAKTO.
#ejnet #outfit #blogger #fashioblogger #style #maxmara

Photos by Marco 

You Might Also Like

7 COOL COMMENTS

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Vypadáš skvěle :) (Sheldon)

    ReplyDelete
  3. bunda vypada opravdu skvele :)) myslim, ze lepsi outfit si do destiveho pocasi zvolit nemohla

    ReplyDelete
  4. I've recently discovered your blog and I really like it! I'm following you now :-)
    Hope you'll like mine too!

    XO,
    Taria-ann
    www.frunettte.com

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Marks & Spencer, už je pár let starší, limitka :)

      Delete

Thank you for your lovely comments! :)