THE COOLEST SERIES

3/13/2014

Článků o seriálech je hafo, bohužel mi ale přijde, že se stále opakují. Jako například Pretty Little Liars, Game of Thrones.. Samozřejmě je také sleduji, ale existují seriály, který možná na blogu nevypadají tak atraktivně, ale zato jsou dokonalý! Začnu od nejlepších!

BREAKING BAD
Každý seriál má něco. Buď začnou být nudný, trapný, okoukaný nebo bez děje. Toto je jediný seriál, kdy se to nestane. Proto je to podle mě jeden z nejlepších výtvorů. Černý humor a sarkasmus je snad druhé jméno pro něj. Samozřejmě není jenom o drogách, ale ty tam mají hlavní místo. Je mi jasné, že neuvěříte, dokud neuvidíte, ale je to to nejlepší z nejlepších! :)

THE ALMIGHTY JOHNSONS
Tento seriál jsme objevili úplně náhodou a já doteď, i když ho mam celý zkouknutý, jsem neviděla první díl. Nechtělo se mi na to koukat, protože nevypadal vůbec atraktivně pro mě. Naštěstí jsem se nechala přesvědčit. :)
Vše se odehrává na Novém Zélandu a hlavní hrdinové jsou reinkarnací severských bohů. Nápad je to dokonalý, srandy je kopec a celkově je to příjemný odpočinek od povrchních seriálů. Všechny postavy jsou jasně dané, rozhodně se nezamotáte do děje a od začátku se od toho prostě neodtrhnete.
Na csfd.cz to vidělo asi tak 5,5 lidí, což je hrozná škoda.

Netřeba představovat. Tento seriál vás nenechá chladnými (if you know what I mean). Geniální, vtipný, neuvěřitelný děj a zbytek si domyslete při sledování. Můžete si myslet, že právniččina je nuda, pánové vás ale přesvědčí opaku. Teď už je to úplná klasika!

Tento seriál jsem původně chtěla zařadit do článku o historických seriálech. Jeden z nejlepších italských seriálů. Kostýmy, soundtrack, postavy a děj. Doopravdy vás to dostane. Odehrává se v Římě v 70. letech a je o partičce, která měla pod sebou celé římské podsvětí. Seriál je udělán podle knihy Giancarla de Cataldo a pokud jste slabší povahy jako já, tak si párkrát pobrečíte. Dozvíte se hodně o italské politické scéně z té doby, taky zkouknete módu a celkové poměry lidí. Bohužel, najdete to pouze s anglickými titulky.

Řekněme si na rovinu, HBO ví co dělá. Najdete značné podobnosti v True Blood nebo Broadwalk Empire (na tento seriál se již chystám už jen kvůli důležité části americké historie), myslím stylově, ne dějově. Zatím jsem viděla pouze tři díly a nemůžu se dočkat, až budu mít čas na další. Pomalu od začátku dílu nedýchám. Samozřejmě, pan herec Matthew McConaughey tento seriál jen zvedá. Konečně ukázal své herecké schopnosti. 
Osobně moc detektivky nemusím, ale tato je spešl, vracíte se zpátky v čase vyšetřovat fanatickou vraždu. Nedoporučuji na to koukat po večerech. :P

Jak jsem říkala, chystám se na Broadwalk Empire a ještě Sopranos. Další seriály, který můžu doporučit jsou MASTERS OF SEX, THE WALKING DEAD a příště vás čeká článek na historické seriály.
Hezký den a příjemné pokoukání! :)

Instagram / Ask / Bloglovin


You Might Also Like

4 COOL COMMENTS

  1. Slyším o nich poprvé. :O Rozhodně se začnu koukat na Suits, The Almighty Johnsons a Breaking bad. Teď aktuálně sleduju Two broke girls, The Carrie diaries. Dříve to bylo TVD, TBBT, HIMYM atd., ale to bylo ještě tehdy, když nebyly tak komerční a nesledovali je všichni. Zrovna jsem hledala nějaké nové a neotřelé seriály a ty jsi mi tím neskutečně pomohla, tisíceré díky. :3

    ReplyDelete
  2. I've seen only BB! but I'n going to check out others as well ;) thanks for sharing!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    ReplyDelete
  3. Ešte som o nich nikdy nepočula ale vyzerajú zaujímavo :)

    Miriam

    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)