DO YOGA

3/19/2014



Je to dva-tři roky nazpátek, co jsem se velice dobrovolně vzdala upoceného ničení se do rytmu špatné hudby. Taky to byl čas, kdy jsem objevila spirituální knihy a celkově jsem obrátila svůj život do tohoto rytmu. Člověk se s tím nechlubí, protože se vám většinou lidi vysmějí, nevěří vám a nebo vás raději zkritizují. Pro mě byla odměna osm kilo dole na váze. Erasmem se všechno samozřejmě změnilo (osm kilo zpátky ne-li více) a až před pár měsíci jsem se vrátila zpátky do dráhy. Proč vám to ale říkám..
Musím říct, že jóga jako taková mi změnila život. Samozřejmě s jógou se váží jistá pravidla. Já se navykla na meditaci, zdravou a pravidelnou stravu a vzdala jsem se alkoholu. Je mi jasné, že teď většina přestává číst, řekne si, no ty jsi husa a nazdar...
Co mi jóga dala?
Energii na rozdávaní.
Odebrala stres, zbytečné obavy, natož potřebu se zabývat někým jiným.
Ohebnost, kterou samozřejmě velice dobře využijete :P
Zpevnění těla, bez toho, abyste se báli, že budete vypadat jak Rambo.
Radost ze cvičení a úplnou volnost, bez výčitek svědomí, protože je prostě vypustíte z hlavy.
Cvičím ji sama, jelikož k tomu vůbec nikoho nechci ani nepotřebuji.
Můžete začít v jakémkoliv věku a můžete si vybrat z různých variant.
Je to životní styl, který vás baví a změní.
Mně ubírá kila na váze, nemoci a bolest zad; přibírá sebevědomí, radost, spánek.
Přidávám své oblíbené inspirativní obrázky z Pinterestu a Tumblr.
Slavní a YOGA? Madonna, Gwyneth Paltrow, Miranda Kerr, Jennifer Aniston a Reese Witherspoon....
Vždycky je čas začít, na youtube.com je milión videí pro začátečníky. Já jsem v podstatě taky jeden, protože vždycky začínám po přestávkách, většinou si něco pamatuji, tudíž to jde lehce snadněji. Já osobně mam hrozně ráda TOTO video od holek z Tone It Up nebo Taru Stiles, která je jednoduše úžasná.
Děláte jógu? Jste pokročilejší? Máte pro mě nějaké rady nebo se na to teprve chystáte? 

You Might Also Like

5 COOL COMMENTS

  1. Tímhle článkem si mě hodně motivovala ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně :) doteď jsem dělala jen cardio a posilovnu, ale jóga zaručí obojí. Od příštího týdne se přihlásím na nějaké hodiny.
      http://chilli-chocolate.blogspot.com

      Delete
  2. krásny článok, veľmi inšpiratívny ! :))
    ja jogu zbožňujem aj keď v poslednom čase ju cvičím len tak raz - dvakrát do týždňa.. :P ale vždy ma to ukludní a uvolní :)
    CHOCOLATE KISS

    ReplyDelete
  3. Ahoj, super článek , dopněný krásnými fotkami a citáty.
    Já cvičím jógu od prosince a cítím, jak moc mi pomáhá nejenom s kondicí a ohebností, ale hlavně psychicky :)
    A chci se zeptat, jak často cvičíš a jak dlouho ? :) protože já když začnu tak mám problém přestat, najednou zjistím, že uběhly 2 hodiny a já jsem pořád ponořená v meditaci :D

    Díky moc za článek i za odpověď
    Veu

    ReplyDelete
  4. Ahoj, cvicim jiz dva tri roky :) A smazim se kazdy den, ted to bohuzel tolik nejde, ale na zacatku jsem cvicila i dvakrat za den, vetsinou 45 min :) jojo, je to droga.

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)