ČISTIČKA

2/06/2014

♥ Co je nejlepší a co jsem koupila znovu? ♥
Rychle a bezbolestně!

Vichy Pureté Thermale
Vichy, je takové věčné zklamání. Tváří se s hroznou péčí a citem, ale bohužel to tak není. 
Hodně pění, čistí samozřejmě perfektně. Ale ta pěna se mi nelíbí.
Jednoduše za tu cenu bych to už nebrala. Kolega dole je nemlich to samý a stojí méně než polovinu.
L'ORÉAL Sublime Soft
Pění samozřejmě taky, ale netváří se, že by pěnit neměl.

Pěna mi vadí, což jste asi poznali. Každopádně splňuje všechno, co má. Čistí krásně.

Za tu cenu je výborný, šla jsem pro něj znovu. S pěnou jsem to dala trochu dohromady.
Bioderma Sensibio H2O
A samozřejmě výherce, vždyť bych byla sama proti sobě, kdybych to tady pohanila, když je v takové popularitě.
Nepění. Bioderma neznamená, že je to BIO. Není to vyrobeno ze slz štěňátek, koťátek a hříbátek.

Když chytnete akce, cena je taky dobrá. Čistí nejlépe, kůže vám neodpadne a jste prostě strašně moc šťastný a běhají vám po obličeji jednorožci. Tak.

Čím drhnete obličej vy? :)

Instagram / Ask / Bloglovin' / Marco

You Might Also Like

6 COOL COMMENTS

  1. I also use bioderma!! Those are great products!

    www.thousandwishes.net

    ReplyDelete
  2. Bioderma's Eau Micellaire is a life saver!

    ReplyDelete
  3. thanks for sharing lovely, would love to try vichy.

    *have a look at my new outfit post*






    The Milano Mode







    ReplyDelete
  4. I discovered your blog right now, it’s amazing!

    I’m waiting for your opinion on my latest post!
    BABYWHATSUP.COM

    FACEBOOK | instagram | BLOGLOVIN | INTERNATIONAL GIVEAWAY

    Alis.

    ReplyDelete
  5. Já jsem byla vždycky s Vichy spokojena :) , ale vyzkoušela bych i od L'orealu.

    Nicole blog

    ReplyDelete
  6. tahle bioderma je nejlepsi na svete :) jedina nevyhoda je, ze mi zrovna dosla a nikde zrovna nemaji zadnou akci 1+1 :/ :))

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)