SPRING 2013 READY-TO-WEAR | My fashion highlights

10/07/2012

Jelikož jsem posledních pár týdnu byla doslova přilepená k style.com a hltala každou novou kolekci, která se tam objevila, ráda bych vám tedy ukázalo, co mě velice potěšilo a do čeho jsem se doslova zamilovala. Jako každou novou sezónu, návrháři nám nadiktovali, co se bude nosit na jaře. A já jásám a zároveň pláču, že nebudu schopná si obléknout jejich kousky, nýbrž budu muset doufat, že Zara a Mango přijdou alespoň s něčím obdobným.
Všechny fotky jsou z již zmiňované stránky style.com, chtěla bych ji doporučit všem, co ji neznají a chtějí sledovat trendy a módu jako takovou.
Začínám tím nejlepší, končím tím nejlepším.

Saint Laurent
Je to tmavé, rockové a sahá do 70tek až 60tek. Miluji tu lehkou temnotu, eleganci a klobouky. Hedi Slimane mi jednoduše udělal radost.




Oscar De La Renta

Balenciaga

Burberry Prorsum

 Céline

Dolce & Gabbana

Lanvin

Marni

3.1 Phillip Lim

Vera Wang

Jil Sander

Victoria Beckham
Její kolekce mě velice baví, máme tu dokonce boty ploché! Což pro bývalou Posh není obvyklé, jelikož je striktní vyznavačka podpatků.
 Victoria, Victoria Beckham

DKNY
'Levnější' sestra Donna Karan je jedna z mých nejoblíbenějších kolekcí. New York z ní přímo čiší.

Christian Dior

Proenza Schouler
A dostáváme se k nejlepšímu na konec. Osobně jsem nikdy nebyla moc na detaily, neumím s nimi pracovat a  zásadně miluji jednoduchost. Přesto všechno po Marcu Jacobsovi jsou moje nejmilejší duo Proenza Schouler. Jejich smysl pro detail je neuvěřitelný a doslova mi vzal dech. Doporučuji si celou kolekci prohlédnout ZDE

Louis Vuitton
To nejlepší na konec. Není tím nic jiného než práce Marca Jacobse. Já si nemůžu pomoct, ale on je jednoduše úžasný. Nejen, že se svou vlastní kolekcí Marc Jacobs nás zavalil proužky, ale pro LV představil tu nejroztomilejší kolekci pod slunce. Mně osobně ta kolekce připomíná moderní Alenku v říši divů, která by chtěla ochutnat večerní, crazy zábavu. Máte zde prvky černé, po kterých následuje žlutá či zelená, jak můžete slyšet ve videu na style.com, kolekce je velice svěží, přesto tam vidím prvky trendu pro nadcházející jaro a to je černá, rocková a lehce gotická.





Marc Jacobs
Proužky budou velkým trendem. Děkuji, děkuji, děkuji!

Marc by Marc Jacobs

Kousky, které chytily mé oko.

Moji nejoblíbenější návrháři
Victoria Beckham, Marc Jacobs, Proenza Schouler, Donna Karan

Něco málo k nadcházejícím trendům. Bude se nosit hodně bílé. Pokud nechcete vypadat jak bílá paní, je nutné aby každý kousek byl z jiného materiálu. Stylistická rada zní, že outfit může být v jedné barvě, ale každý jiný materiál a barva by měla být jedna z basic. Různé materiály jsou totiž oku velice lichotivé.
Další trend je bílo-černá. Bílá na horním dílu outfitu je lichotivější.
Proužky, nosme prosím všichni proužky :)

ZDE najdete více ohledně nastolených trendů. Hezký den.

You Might Also Like

2 COOL COMMENTS

  1. no ne, to se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  2. really love the celine stuff and of course dior :)

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete

Thank you for your lovely comments! :)